söndag 27 september 2009

Gästbloggare

Jag vill nu bjuda in dig som gästbloggare här hos mig. Om du vill bidra med dina funderingar om livet så är du välkommen. Mitt enda krav är att det ska finnas en positiv anda i det du skriver.

Maila din text och eventuell bild till mig på livsstigen@gmail.com
Skriv texten som ett word- dokument. Då bli det enkelt för mig att kopiera över till bloggen.
Du väljer själv om du vill sätta ut ditt namn, vara anonym eller skriva under pseudonym.
Använd rubriken gästblogg i mailet.

Hoppas du vill vara med. Det här ska bli superspännande!

Välkommen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kollar bloggen varje dag. Den är så bra och gör mig glad. Jag skulle vilja skriva men kanske jag inte vågar. Jag vill skriva lika bra som du.

PiLi sa...

Jag LÄSER din blogg, men har f f bloggtorka..:)
Har dessutom varit i Kramfors i tre veckor, besökt Hola och nääästan hunnit med alla andra oxå!
Nu åter till verkligheten igen..:)
Härligt att du/ni trivs och det ser så vackert ut där ni bor.. Svempa berättade om deras visit..
Glad kram från mig..:)

livsstigen sa...

Kom igen! Gör ett gästinlägg vetja. Jasså du besökte vackra Ångermanland. Kan tro att du njöt! Joo, vi förbättrar och det kommer att bli kanonfint här. Lägger ut bilder sedan. Vårt badrum är nästan klart. Och just nu har jag en liten paus ifrån isoleringen av vinden. Det gäller att vara klar i tid för vintern.
Ha det fantastiskt min vän!