lördag 14 februari 2009

Kärlek

Jag vill önska mina läsare en skön och kärleksfull alla hjärtans dag! Oavsett var du befinner dig, vem du än är och vad du än gör, så vill jag att du ska få en riktigt älskvärd stund.

Kärlek är i mångt och mycket att känna uppskattning. Jag läste en gång i en bok att livet blir så mycket bättre om man lär sig att välja tankar av glädje och önskan. Något som jag verkligen försöker leva.

Idag har jag valt att uppskatta det underbara vädret, en skön promenad i vintersolen, en smakrik middag och små goda hjärtan av fin choklad. Det känns som om det räcker för nu.

Ikväll ska vi njuta av varandra. Men också av att vi har en fantastisk familj och en spännande framtid att möta. Livet är så underbart att man knappt kan förstå det.

Lycka är att känna lycka!

1 kommentar:

svartängel sa...

Hoppas att du också hade en jättefin alla hjärtans dag....kram